Alla inlägg den 20 januari 2022

Av anonym anonym - 20 januari 2022 23:45

jag & killen var ganska besvikna på systersonen till 100 % för den delen också om man ska va rak på sak med tanke på hur orolig han gjorde oss och jag sov med ett öra halvt öppet ut i all eller tankar på om det har hänt honom något.
plus att vi fixade hem nyckeln till vanliga låset som vi lovade och som kostade 135 kronor plus bett 2 grannar att hålla tyst om det här.
prata med mamma också om detta med att han inte kom eller hörde av sig eller berätta direkt om tjejen.
och när man tog kontakt med syrran så kändes det som att hon låtsades som det inte hade hänt något alls ungefär .
det tänker inte på att jag känner mig smått utnyttjad & besviken plus ledsen eftersom han inte hade mage & höra av sig att han hade ändra sig i stället än att göra en familjemedlem orolig i stället i mina ögon inte alls okey som sagt eller enligt mig.
höll på med dom 2 sista minecraft figurerna ville ej göra för många eller som sagt om det inte blir flera tårtor med detta var start så får man då se vad som händer.
tog mitt beslut att skriva ett sms till systersonen och säga hur jag kände & tyckte om det här och förstår nu mamma angående om detta också hur han beetet sig också.
detta misstag gör jag inte om.

men för att få honom att förstå och kanske en liten tanke ställare så skrev jag då så här till honom .

så här skrev jag tillbaks till honom.
sen om han ej svarar är det pga feghet.
men jag är i allafall grymt besviken som killen också är.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards