Alla inlägg den 16 januari 2022

Av anonym anonym - 16 januari 2022 23:00

hem från tenneriffa i dag ur jobbigt också är det.
gav killen en rejäl utskällning pga olika saker när vi ännu var på hotellet att han måste börja lyssna på oss och mig än att säga omogna saker som sagt som jag stör mig på.
men vet inte vad jag ska säga angående flyget ett väldigt stort flyg som jag kallar för duga inte min .
världelös mat förutom frukt salladen.
lilleman sov länge också gjorde han men trevlig personal.
men känner mig halv eftersom större sonen är ännu kvar på tenneriffa 2 veckor.
men höll på att själv börja gråta jag vill inte vara utan honom och kan ej acceptera det eller längre.
mår skit av det måste jag allt ta och säga.

förpackningen såg ut så här vegansk mat fruktsallad

så här såg maten ut sönderkokt ris med nån ratatouille .
efterrätten fruktsallad och var det enda som var gott.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards