Alla inlägg den 23 januari 2022

Av anonym anonym - 23 januari 2022 23:45

jag vaknade innan killen i dag eftersom typ minis har haft honom vaken ett par under natten men tog upp minis & la honom brevid mig i sängen en stund.
mamma ringde så pratade vi en stund och att dom skulle träffa våra grannar i finland i dag på stranden en stund .
men här för våran del blev det att vara hemma & inom hus med den lilla.
för det har vart en kombo av pigg/gott humör till trött /grinig klägnig av sig.
så var typ inne hela dagen i dag som sagt.
en snabb promenad till ica maxi för att jag behövde mer gurka och ny feta ost den tidigare jag köpte på lidl var ingen höjdare alls om man säger så då.
men på eftermiddagen tog minis en sova stund och en lång en också var det från 14:30 - 17:00 lyckades vara vaken ett bra tag under middagen sen blev totalt grining igen.
så kollade tempen på honom som låg runt 38,4 på kvällen och man kände hur kokhet han allt också var.
min lilla minis som sagt stackare också är detta om man säger så.
så får se hur det är i morgon då med febern och skick.
vår mys stund på kvällen blev det inget av med eller som vi hade tänkt oss.

tonfisk sallad till middag blev detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards