Alla inlägg den 18 januari 2022

Av anonym anonym - 18 januari 2022 23:00

sov ganska länge med var trött också som sagt.
men vaknade av att minis väckte mig och låg väldigt nära mig.
har haft en skum drömm om olika saker också har jag .
i dag blev det till panduro efter fått veta vad min son ville ha för tårta och önska sig också i och för sig.
så blev en tur in till stan också för att köpa hem som var en minecraft tårta så har kollat på youtube och hittade en som intresserade mig och inspiration av.
sen på hemvägen från stan så ringde systersonen och sa vilken tid ungefär han skulle komma och sen meddelande mig samtidigt att hans flickvän också skulle komma med också så att man var medveten om detta också hur det låg till.
så nyfiken på att veta vem det är och som jag förstog är den första som vet om detta också .
och minis har var vart pigg & glad hela dagen förutom när han har vart trött i och för sig eller dags för blöjbyte .
innan systersonen kom började jag på figurerna på minecraft som då var grisen och fåret och nån gubbe som jag påbörjade innan dom kom.
visar resten när alla figurer är klara.

grisen från minecraft

och från sidan på grisen

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards