Alla inlägg den 31 januari 2022

Av anonym anonym - 31 januari 2022 01:39

sov bra och har lite tankar om lite saker har man haft & skumma drömmar också har man haft också.
men det har mycket stormen malik att göra också väcktes av vinden och regnet och sen när man vaknade så då var det vitt ute i stället och inget skönt väder små halt var det och det små snöade också som sagt.
sen lugnade sig och sen började det igen .
och vad vi har gjort under dagen är då snygga till här hemma också ta bort resväskor och saker som har tillhört mamma mm.
och eftersom jag ska köpa matlådor som är uppdelade så fick mamma matlådor som jag typ hade förutom 1-2 stycken som då är till för bakningen.
men angående mat så ska jag ha som man kan dela upp tillbehören på.
och det är för min skull detta som sagt är det.
sen skickade jag ett sms till minis gudmor om hon ville följa mee på en kryssning till helsingfors för med mig.
sen får man väl se om minis ska med eller inte men killen har ingen rätt att stoppa mig bara för att han jobbar från och med 1 februari också.
visst kan ta 23 timmars med han men 40 timmars kommer alltid att vara nr 1 för mig som sagt.
och får väl fråga i bland vänninan kom hon vill komma med men litar på henne gör jag och sen att vi har kännt varandra sen vi var små också så är i trygga händer och kanske våga ta med minis också som sagt.
men killen har inte rätt att stoppa mig blev ju ganska upprörd av detta när han nämde det tur var så trodde han att det var chockad som blev pga att han skulle börja jobba men när det närmare kryssningnar som jag blev förbannad över som han vill jag ska sluta med.
1. kryssning ( helsingfors)
2. gymmet
3. utomlands resor
4. kost/hälsa
det är något han aldrig kommer att få ta bort från mig detta är det som tillhör mig & mitt liv .
sen på efter middagen så hörde det här skämmet av sig den här idioten som lurade av mig 33 800 kronor
som påverkat mig väldigt mycket också
1. blir det för mycket får jag ont i bröstet
2. behöva ha egentid en gång i månaden bara få tänka på mig själv hälsa /välmående och göra det jag vill ( alla behöver egentid)
3. lyssna mer på mig själv än på andra.
4. inse hur viktiga min barn är också.
4. märka när nån försöker luras.

så. jag blev ganska förbannad över att det avskummet hörde av sig och märkte samma mönster också som tidigare.
och påstog att han behövde mig som typ är rent bullshit det vet jag att det är.

dagens smoothie
spenat avokado ananas + lite av saften
mandelmjölk vatten denna gång en pyttw bit ingefära.

1 dl råris
1 dl halloumi i tomatsås
sallad
grönsallad tomat paprika majs spenat
avokado

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards