Alla inlägg den 8 januari 2022

Av anonym anonym - 8 januari 2022 22:45

idag blev det att flytta tillbaks till hem hotellet .
tog ingen lång stund att packa eller eftersom vi lämnade i går resväskor här.
men bodde på 5.e våningen nu i stället förra veckan var det 3.an som vi bodde på i stället.?
strålande väder då men efter flytten ner så blev det rena stormen så var och bada ett par varv i poolen så att man fick lite motion också som jag behöver.
sen kom större sonen på besök ett par timmar för mamma behövde vila pga magknip så han skötte sig bra här tycker jag och önskar att han fortsatte så också så klart.
killen var med sonen och bada och jag var på rummet under med lillen som var så trött att han somnade så fort dom hade gått och badat.
och sen våran kvälls promenad på kvällen som vanligt .

nån grillad ost med mojo super god också

någon mojito som smakade typ som den tidigare vi provade för ett par dagar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards