Alla inlägg den 25 januari 2022

Av anonym anonym - 25 januari 2022 23:15

sov till tio ungefär busade med minis en stund också innan vi klev upp.
åt frukost killen hade lite plamer upp till fridhemsplan och och då passade jag på att köpa tomater sallad majs sen nått som jag aldrig i mitt liv köpt färsk mango tänkte på gröna smoothies som jag lagar men har bara vart med frysen mango .
kom på mig själv hemma sen att jag inte visste hur skar upp mango om det var frön eller känor i den som sagt.
så hörde av mig till minis gudmor & frågade eftersom jag vet att hon har erfarenhet av sånt här och hur man skulle gå till väga med detta .
men gav mig information hur man gjorde och beslöt att skära runt och bara dom delar som jag behöver också.
och sen bland annat för att inte skära mig i tummen som sagt.
så kände att det bästa vat att ta & göra så .
sen minis händer var svin kalla när vi kom innam för dörren också typ halvt röda och detta skedde när vi var 10 minuter i från porten också tur var.
men när han ska vara så grymt envis med att inte ha mössa/vantar/täcke om det ska vara kallt eller kyligt och hur man än sätter på vantar eller dom här tassarma på björn dräkten som finns eller hamdlar det om mössa samma sak inte ett dugg roligt är detta.
men bara envisas med att få på honom detta.
varje sig kyligt eller kallt ha honom ner bäsdad eller inte.

dagens detox smoothie med selleri i stället.
och vad killen inte vet vad jag stoppade i det var lite chia frön.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards