Alla inlägg den 17 januari 2022

Av anonym anonym - 17 januari 2022 23:30

hade ganska svårt att somna hur man än försökte som sagt.?
hade drömmt om större sonen och sms.et som jag hade fått också från honom med gråtandes figurer & gråtit till & från så vad mer kan man säga än samma som mig så var ganska knäckt.
men vaknade till av att ge lillen mat och somnade nästan direkt om också killen fick ta över eftersom jag var kissnödig.
så jag vaknade runt 11 ungefär och killen 10 som fattade saken.
så ringde jag mamma efter att jag hade fått en bild på en sorts tårta som större sonen ville ha och som han då ska få.
sen var vi till apoteket på fridhemsplan och jag hämtade ut pengar till hemlis sparandet för mig och barnen behöver själv ha kontroll över detta angående sparande.
och sen handla också så skrev jag till killen att jag går & betalar nu så kom det ett pling i mobilen trodde först det var killen eftersom jag skrev att jag går & betalar nu men visade sig vara systersonen överaskadr mig trodde det hade hänt något allvarligt så skrev till honom att höra av sig till mig som han till slut gjorde också.
och syrran hörde av sig o önskade oss välkomna hem plus att hon berättade vad som hade hänt så skrev ett sms att systersonen skulle ringa när han hann.
så det visa sig han skulle byta boende och undra om han kan kunde bo här ett par dagar eller till den 30.1, januari som jag sa absolut ja till han vet att jag kommer alltid ställa upp för honom och kommer alltid finnas där för honom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards