Alla inlägg den 21 januari 2022

Av anonym anonym - 21 januari 2022 23:30

känns som en proppfull dag i dag helt ärligt.
killen blev sur för att hon som var min natt personal råkade smälla i dörren i misstag när hon gick.
så killen skulle bli grinig för lilleman vaknade till också började svära och lät gå ut över mig och sa det på ett sätt så att det gick ut över mig så jag blev tvungen att säga i från också för det skulle gå in i knoppen .
och sen själv bli sur så hela sängen skumpade till sä att jag sa att det inte är mitt fel att det blev så då slog han till sängen .
och så att jag blev ledsen.
och sen vakande jag 11:00 också av nån anledning.
åt frukost sen bestämde att dra in till stan för att jag insåg att vissa färger som fattades också.?
och sen när kom dit visade det sig att dom inte hade dom hemma.
men rekomdera lite färg pulvret att färga vit socker pasta så man får rätt nyans på sockerpastan att sitta och vänta på att den ska komma in igen och göra den metoden i stället.
minis gnällde pga kylan och speciellt vinde. som var riktigt gräslig också.?
men annars på bra humör var han annars tyckte jag.
killen hade ärende till dresman medan jag drog till stadium och hittade 2 linnens som jag ville ha också en sport bh och träningslinne också.
sen hem via lidl och vid övergångsstället c:a 10 minuter från oss så halkade han på gatan det var på gränsen att jag höll masken men lyckades hålla mig.
sen åt sallad blev dålig av i lagom portion medan killen som vanligt 10 bygg. gubbar som jag ledsna på också.
så blev jag dålig o lös i magen .
sen senare lagade jag en detox smoothie och så trodde jag killen skämtade 2 stora skålar popcorn plus en stor bulle också så snacka om att inte vilja ner i vikt gav han en smoothie också men saft och annat skit är viktigare ön att bota sin diabetes.
testade ett annat recept men gott det ockfå.
men inget popcorn i går en liten grötskål så det räcker också.

killens 5 nat för 5 bygg gubbar.

min sallad med feta ost blev tyvärr dålig o lös i magen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards