Alla inlägg den 24 januari 2022

Av anonym anonym - 24 januari 2022 23:45

mitt natt var rätt jobbig tyckte jag helt ärligt fick lite irriterationer höll på att somna när sluta snarka och typ 2 minuter efter detta så vaknade minis killen ville jag skulle ta detta men höll typ på att somna när jag matade minis.
killen skällde ut mig för att behövde hjälp med blöjan men lyckades behärska mig i allafall .
men visst låst in mig på wc har jag gjort för att släppa ut mina känslor/aggressioner med att gråta tyst en stund sen ta & andas aen tvätta ansiktet typ skylla på ett wc behov .
jag tog och skickade ett sms till minis gudmor ( barndomsvän/granne) som kom över och hälsa på så var hon här ett tag och pratade om himmel & jord.
kom in på sex & lite av vårat kändes väl lite så där men var ju inte att gräva i det.
min lust har ju var borta 7 månader & sen också att killen vill regnrock som jag inte tycker om plus att sånt ger mig typ brännsår också & inte skönt eller som utan.
men önska att han börja fatta det.
vi försökte på dagen att säga detta att lusten har vart borta och sen att kroppen inte fått villa eller som jag velat också och tappade sugen som tog 7 månader att få tillbaka nu äntligen .
men bara regnrocken jag har problem med.
efter det renaa i skåp var sina hyllor så att inte köper dubbletter mm av allt och sen prata med större sonen också som kommer hem på söndag från tenneriffa .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards