Alla inlägg den 11 januari 2022

Av anonym anonym - 11 januari 2022 23:47

dessa blev mina steg i dag och nöjd med dom .
men det kommer mera steg i morgon och sen också motions simning också på några extra varv i morgon eftersom jag åt pizza i dag.

Av anonym anonym - 11 januari 2022 23:39

hade ett anfall i natt men hade visst vart ett väldigt kort ett ??också hörde jag.
i dag vaknade jag lite efter nio och c:a 10 minuter efter det kom städerskan hit men såg att vi / jag och minis var dom enda vakna som sagt så lät oss vara under tiden.
har i dag fått pengar så ska nu planera och vad jag köpte.
köpte en spar gris till mig med en text som typ var spara till resa nå ni ska få se sen nya pennor och ett nagel lack också såg innan vi kom hit att det var på tiden för en uppgradering av nagel lack också som sagt kostade typ 20 - 30 kr om man hade tagit svenska kronor.
tyvärr verkar dom inte längre sälja antistress böckerna som jag vill ha inte sett en enda av dom som jag brukar köpa hem.
plus funderar på ett par extra air pods också med något annat motiv i stället.
sen 1-2 anteckningsbok beroende på motiv så klart.

varför jag köpte spargrisen är för min egna skull plus för barnen också eftersom jag måste ha kontroll på det jag sparar och kommer lägga undan också än att ha dom på en bank och tro att jag minns vad jag hade.
och sen speciellt att få kunna resa hit i vinter och vara en månad som jag behöver.
plus passar också bra när det står något med resekassa på spanska eller engelska.
underbart väder i dag också var och en fraffelatte och killen en smoothie med broccoli spenat selleri banan mango var super god.
och självklart en öl också skulle han ha som sagt.

hälso smoothie.

frappelatte

och sen delade vi på en mojito (orginal) och smakade precis som den också ska.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards