Direktlänk till inlägg 5 januari 2022

till santa cruz

Av anonym anonym - 5 januari 2022 23:45

blev en tur till santa cruz bestämde vi oss för.
efter att ha diskuterat en stund vid frukosten vädret var ganska molning tyckte att det var kyligare än dom senaste dagarna.
och pratade med mamma innan och dom skulle till loro parque i dag innan deras andra biljett tog slut.
så vi tog bussen till santa cruz i allafall och tyckte det var ett enda stort skämt också på bussen eller närmare halv vägs om man säger så då.
efter vi hade lämna själva puerto de la cruz så då klev en på en mamma med sina 2 barn gissar på 4 och 7 år och jösses vad dom höll på nästan så man ville skrika till dom att kan vi vara så snälla att sitta still med tanke på att mamman inte direkt brydde sig.
och med tanke på minis som kan blir lite orolig i bland också när det är för mycket bråk.
men sen gick resan bra i allafall utan problem.
när vi kom fram till santa cruz så ville jag först ner till hamnen och då började killen att gnälla som fan och opponera sig som så att jag nästan blev irriterad .
men är i och för sig ganska trött på honom helt ärligt.
men gick ner till hamnen visade sig vara loppis där med både gammla & nya saker killen köpte ett munskydd till min större son eftersom det var super mario även om det var dinosar vi letade efter.
sen blev det upp mot centrum och kolla där ett par timmar i allafall.
men det var en mysig tur dit tyckte jag bara strosa omkring där.
enda som var dåligt med buss stationen det var att det fanns någon sköt rum till bebisar så var ganska besviken bara till oss tjejer & killar och rullstolsburen men inte för att sköta om bebisar.
när vi åkte tillbaks från santa cruz till puerto de la cruz så påstog han att han skulle på smög han i väg som att jag inte märkte detta och åt något fast han påstog var toaletten med andra ord skit snack är verkligen besviken på honom helt ärligt vet jag inte om jag kan tro honom längre eller lita på honom.
tur var köpte han ett linne så gjorde att man inte såg denna otäcka mage han har men som han såg fin ut i samtidigt eftersom det satt löst runt hans mage.
sen hem hälsa på mamma & sonen också jag åt sallad och killen blev skit sur för han inte hann äta.
men dock måste han också börja lära att respektera att jag har nu mera 2 barn och att min större son har frågat efter mig hela dagen också som sagt.
börja anklaga att allt är efter mig fast det inte är så utan närmare för att jag har ännu ett tilö barn som jag också prioriterar före honom barn går alltid förs sorry gilla läget annars hade kunna äta o jag hade kunna gå i förväg då blev han putt som en 3 åring.
sen våran promenad runda här i stan så skulle han äta ännu en gång stor pizza medan en starters vill inte töja ut magsäcken plus ej så hungrig eller med tanke min sallad.
sen började det smått regna också och gick ner snabbt till plaza charko och kollade på ett tåg som dom hade eftersom det är spanjorernas julafton i dag och sen hem efter det.

detta var loppmarknaden i santa cruz var en mysig marknad med både nytt & gammalt folk hade tagit hemifrån för att sälja.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards