Direktlänk till inlägg 6 januari 2022

regnit

Av anonym anonym - 6 januari 2022 23:00

sov bra förutom svårt att somna pga killen och hans exterma snarkningar som jag har ledsna på närmare dessa punkter helt ärligt.

1. kontroll behov ( angående pengar)
med att läxa upp mig med det ena till det andra trots att jag har bestämt mig att lära mig själv eller försöka.

2. dela på ekonomi som jag inte ett dugg vill

3. hans sockerbehox ? kost? än att försvara hyr bra det är han äter o trots en allvarlig utskällning från min mamma och jag plus står på hennes sida och inte hans för att jag fått nog.
vill han vara fet/ tjock så är det hans bekymmer inte mitt o tänker inte bli inblandad i det hela eller.

4. att inte kunna acceptera/ respektera mig också att jag har ett barn till och minis.

5. anklaga mig för att allt går efter min pipa fast det inte äns är så helt ärligt

6. att skälla ut mig eller låta aggressiv för minsta lilla eller skylla .

7. behandla mig som jag fattade igenting ungefär.
som gjort att jag låser in mig på wc för att gråta och sen andas o tvätta ansiktet o andas en stund innan man går ut.

så är det och finns mycket mera än detta som sagt.

men regna i dag typ växlande molnighet så bestämde oss att åka till al campo som var stäng.
men direkt från mitt hjärta så är jag väldigt besviken & arg.

varför lita på en med socker problem och inte vill ta saken på allvar eller gillar inte det har en gång

sjäkv vart socker beroende som ett ex som fick mig gå upp i vikt som bara den  och samma sak igen nästa

slämms varjw gång man går in i en butik.

men annars var hör i stan hela dagen & en snabb vistelse till al campo som ej var öppet alls eftersom det är

spanjorernas juldag i dag typ bara små turist butiker öppna & sen resturanger tivolit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards