Alla inlägg den 9 januari 2023

Av anonym anonym - 9 januari 2023 23:49

Jag har känt mig helt seg i dag och små svidande hals också och jobbig hosta på köpet.
Mammsen tog den stora sonen till skolan i dag Medan min osäkerhet så tog jag avvaktade eftersom mammsen kunde ta honom till förskolan .
Jag var tveksam till att om dom hade öppnat så lovade mammsen gå förbi men visade det sig att han kunde gå.
Så väckte honom med att ha igång musik och lite klappande på magen lite kittlande vid nacken så då till slut så fick jag upp honom klä på honom men ingen frukost var det till den stackaren.
Men han kom i väg med mammsen till förskolan också .
Så bestämde jag mig för att ta det lugnt visste inte om jag skulle bara vila eller om jag skulle också gå till butiken och handla vill inte få mera skit än detta.
Satte ut sen mitt inlägg på instagram / fb från mitt veganska jobb som jag har.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards