Alla inlägg den 27 januari 2023

Av anonym anonym - 27 januari 2023 23:17

Lämnade stora sonen men var svår väckt det var jag men vakande när stora sonen kommer och fråga om jag kunde ta honom till skolan som jag sa ja till.
Har insett att jag mår bra av denna morgon promenad sen få ha egentid med honom också håller mig i handen i stort sätt hela vägen också .
Känner mig piggare & gladare när man har lämna barnen på förskola & skolai .
Så i dag blev det till butiken hitta ett recept på glasnudlar som intresserade mig också till och med som jag förberede i stort sätt klart också .
Eftersom vi skulle till det här mötet i dag eller föräldra skolan som man kan säga också så man kunde gå efter att det var klart.
Man fick i dag se lite videon angående hur barnen vill hjälpa till med allting också i stort sätt och det jobbiga är ju att jag själv var ir denna sits i köket som denna snitt hamdla om.
Min och men sambo fick i uppdrag lite saker speciellt mera avfetta .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards