Alla inlägg den 11 januari 2023

Av anonym anonym - 11 januari 2023 23:21

Minis vaknade mitt i natten med att skrika eller närmare grät mjölk hjälpte ingenting eller.
Ställde mig där och klappade honom så då somnade han igen.
Men bestämde mig på morgon kvisten att han skulle få vara hemma i dag plus att inte andra på förskolan ska få förkylningen eller.
Men i dag rena skit vädret har det allt varit regn och rejäl vind och inte måttlig som dom påstog i vädret.
Han som städar hos oss var försenad pga vädret också berättade om katten på andra sidan också så att han skulle ha grinden stängd också.
Så har haft en trevlig dag med minis i dag också.
Sen hämtade den stora från skolan också med ärende att pumpa luft i däcket på hem vägen insåg att jag inte har haft nån möjlighet på dit vägen.
Vid macken efter att jag hade hämta hem den stora så gick vi till macken och allt blev krångligt också tyckte jag fick be om hjälp när jag berättade att jag behövde få hjälp med att få luft i hjulen så kunde hon inte hjälpa till med att visa hur man satt över den pump grejen.
Så jag hade verkligen tur att det kom en kille som hjälpte mig med detta och tyckte att det var väldigt konstigt att dom inte kunde hjälpa mig att det var väldigt dåligt gjort i allafall. Sen hem l låta den stora plattan en stund.

Min förkylning är in den bådtaxv de

Katten som vi förtillfället tar hand om .

Av anonym anonym - 11 januari 2023 00:08

Jag sov väldigt tungt i natt fick lite mer ont i halsen och hosta också rösten till och från också.
Min röst var inget vidare i dag eller utan ont i halsen och seg ordnade frukosten kunde knappt dricka kaffet eller äta förutom små tuggor & små slurkar och en röst till och från också.
Lämnade minis halv nio i dag och det gick bra då kom nästan varje kotte på avdelningen.
Och sen när jag kom hem började med mina armband också som sagt.
Blev tvungen att ta på mig läsglasögon eftersom hålen var ganska små också så har i dag inte gjort så mycket eller precis.
Och nyst & hosta en snabb sväng till butiken på kvällen efter hämta minis.
Beställde en bodywell från reminiscens som jag jobbar på också bland annat för min viktnedgång och sen för välmående.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards