Alla inlägg den 30 januari 2023

Av anonym anonym - 30 januari 2023 22:36

Barnens gudmor var en snabb sväng över med tanke på hur jag mådde av detta som kändes som rena mobbningen både mot mig & min son är redde ut vad som hänt och berättade mer också om detta och hur negativ sambon har vart sen dag 1 mot min stora.
Även om det bara var som ett förslag så behöver man nog tänka efter på vad man gör också hellre säga för lite än för mycket som sagt.
Var upp till Fridhemsplan och kollade på ett par skor/ stövlar till minis insåg i morse att dom har börja bli för små för honom också.
Så gick upp och kollade där och hittade till honom.
Sen prata med en gammal klass kompis i dag och kändes verklfen att det var långesen också.
Berättade lite om livet och vad som har hänt nu mera mm.

Av anonym anonym - 30 januari 2023 12:33

Fundera på i morse eftersom det kändes som ett påhopp mot mig & mina barn.
Jag går inte på vem & vilka men 2 stycken jag känner.
Satt i går och pratade och då pang på som kom man in mitt barn och att han typ skulle vara dum i huvudet för det ena till det andra ju mer dom prata desto mer sårad blev jag var som en kniv flög rakt in hjärtat på mig .
Och tryckte ner mig bara så där för ingenting .
Det blir till slut svartmålning och snacka om andras barn och som en annan bekant sa att man gör inte så vad är det som man då inte fattar.
Ingen hänsyn till andra i allafall det här var det jag behövde skriva av mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards