Alla inlägg den 17 januari 2023

Av anonym anonym - 17 januari 2023 23:12

Jag sov väldigt tungt hörde inte ens när jag blev väckt eller så då är man allt trött i allafall.
När jag sover tungt så då sover jag allt tungt också till och med.
Sonen väckte mig men tyvärr på ett väldigt otrevlig sätt både mig & minis .
Blev ganska ledsen på min stora son som gjorde att jag inte ville lämna honom men att jag tar & gör det i morgon i stället.
Så lämnade jag sonen på förskolan & gick hem drack klart kaffet sen började planera angående mat så då började det först regna & sen snöa som bara blev allt värre och värre och rensade bordet en stund köket också.
Hoppas på bra väder så att jag kan gå utve en sväng i morgon.och röra på mig och i ett helt ok väder också.
Rensningen på arbetsbordet tog en stund och och hittade middagen gick ganska snabbt också.
Och regn och snö bara yrde utan för också halva dagen så kände att detta passade då så klart.
Maten hette lysande sol fisk gryta och blev super god också tänkte lägga ut receptet här så andra också kan prova denna i morgon.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards