Alla inlägg den 13 januari 2023

Av anonym anonym - 13 januari 2023 23:48

Jag kände mig väldigt trött & väldigt seg i morse.
Hörde ingenting av att hon som var hår i natt sa god morgon till mig.
Så med andra ord så då hörde jag knappt nått satte mig upp och när hon gick så då däckade jag så kom mammsen in tillsammans med min stora som jag lovade i dag ta till skolan och också.
Var i stort sätt helt slut når jag var hemma igen sen där på var det att lämna minis men gick det gick snabbt .
Jag blev påminnd om bytes kläder men hur kan man ta med sig sånt när knappt nånting var då var rent egentligen.
Men gick snabbt & lämna minis & jag var helt slut också åt frukost och drack kaffe och började snabbt ta undan saker för det skulle se snyggt ut när våran kurs ledare kom också.
Men denna gång var det mera en tillbaka blick & vad som har hänt också under dom här dagarna så klart.
Så tog detta bara mera som en pratstund och ingenting annat så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards