Alla inlägg den 18 januari 2023

Av anonym anonym - 18 januari 2023 23:37

Jag sov djupt och hörde typ ingenting när natt patrullen skulle väcka mig i morse också men reagerade när mammsen kom.
Men dom har ingen på den här hemtjänsten att låsa dörren när dom ska gå .
Lillen vakande halv åtta trodde han skulle hinna äta frukost men som han inte hann med så meddela detta till den här som jag har mest. Förtroende på förskolan .
Men dom skulle endå äta runt 20 minuter att vi hade kommit så igen katastrof på det sättet.
Så gick hem började dagens planer som gör att jag inte sitter stilla helt och hållet så kollade upp lite utmaningar med väninnan som berättade lite vad det var nu.
Kollade sen upp lite när mina produkter skulle komma angående på spårningen så borde antingen vara i morgon eller på fredag.
Sen handla middag för i dag och i morgon och sen skriva till ur jobbig person vet inte hur man ska formulera för personen i fråga ska förstå vad man snackar om.
Var ganska svettig när jag kom hem också märkte jag.
Efter detta lunch och lagade dagens middag som var en karibisk gryta också.
Hämtade lilleman och fick reda på att han hade hosta väldigt mycket också så tänkte av vakta först men bestämde mig att låta honom vara hemma i stället nu dom här sista dagarna denna vecka också.
Den stackaren har haft en jobbig kväll tyvärr också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards