Alla inlägg den 20 januari 2023

Av anonym anonym - 20 januari 2023 23:33

I dag så bestämde jag mig för att hämta min bodywell som anlände i dag och är verkligen taggad på detta nu också med tanke på vad som är lovat jag tänker inte svika detta precis och sen där efter så till butiken passade på att köpa pyjamas byxor och hittade en kjol en lång kjol också.
Och sen efter detta gosa med sonen medan den andra var då på skolan.
Lagade mat och sambon var sur för att jag hade satt lite andra saker i såsen som tillhörde maten tycker det är lite löjlig av honom att inte våga testa på nya saker och speciellt om han ska ner i vikt.
Kolla på nyheterna och läskigt med det som händer här nu angående skottlossningar som startades medan var på tenneriffa .
Fick sms i dag av henne som vi går den här kursen hos som frågade hur det gick och för sambon också så jag sa direkt att det är som att han har tappat stinget till det hela men att jag kämpar på i allafalll jag är rädd om mina 2 små gubbar också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards