Alla inlägg den 26 januari 2023

Av anonym anonym - 26 januari 2023 23:41

Sov bra vakande av mig själv låg & drog mig i sängen en stund tills att sonen kom in & fråga om jag ville för honom till skolan .
Eftersom dom här dagarna med bodywell så jag nu lagt märke till skillnad på kroppen vissa klädes plagg börjar nu bli för stora vissa hemma kläder ( pyjamas) har jag fått köpa nya amgående byxor tänkte några till men i kortade byxor också .
Regna i morse när jag gick med stora sonen till skolan men ingen ösregn.
Men promenaden var allt upp friskande i allafall som jag nu har fått göra dom här dagarna plus sett detta som morgon promenad oclkdå så klart lillen vakande samtidigt också när jag klev upp så bytte blöja på honom så tog mammsen över också under den tiden jag lämnade honom.
Hostan är till och från också men hoppas snart att få börja träna på gymmet igem 2-4 gånger i veckan också typ 2 gruppträning & sen 2, kondition.
Köpte i dag en bok som hette .
Planera vår desig på köks bordet med något ljus oct bords tabletter också tänkte grått eller gröna variant med ett lite ljus eller en högre ljusstake antingen ljus rosa eller ljus grön.
Har ett vitt bord eller försöka hitta nån transparent duk för att lillen inte ska kladda men tvätt bara tabletter.
Så får men en fin vår/sommar design ska deg allt i allafall ..
Sen i dag träffade jag en som hade med natt jour att göra i butiken kändes skum och sen en annan som man har med o göra i morse men gick förbi henne.

Doft ljus med vanilj

Funderar på en sånt här antingen i ljus grön eller denna färg. Bara värme ljus hållare. Inget doft ljus.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards