Alla inlägg den 31 januari 2023

Av anonym anonym - 31 januari 2023 22:53

Jag sov som en stock och helt borta i morse också sonen kom in väckte mig och hade bråttom till skolan.
Så tog en språng promenad dit med honom och var väldigt irriterad också var han gick flera meter bakom mig också till och med .
Skönt behagligt väder där ute redan när jag gick och finare när jag gick med minis .
Hem åt frukost satte på mlg lösnaglar också som jag har haft i plan nu ett par dagar kändes som dom andra jag hade misslyckades .
Planerade min mat i dag vad jag och minis skulle äta eftersom sambon skulle jobba extra.
Åt min frukost starta nagel projektet eftersom jag måste sluta bita på naglarna också.
Tänkte mycket på gårdagen och vad som händer med att jag kände mig små mobbad också inte bara av mig utan också för mitt barns skull också.
Så ringde den här tjejen som vi går på kurs hos också frågade hur allting gick och hur det var i helgen också på kalaset.

Så här blev naglarna efter att jag snyggade till dom också filade dom som jag ville ha dom också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards