Alla inlägg den 28 januari 2023

Av anonym anonym - 28 januari 2023 23:46

Jag blev väckte på ett väldigt udda sätt i morse av en skum drömm och minis som väckte mig samtidigt förstog inte kombon på detta.
Men bestämde mig för att gå upp så åt frukost Sen minis leka också så bestämde vi att dra upp till Fridhemsplan också .
Promenade en stund där innan vi gick samvon köpte en drick yoghurt med en smak som jag trodde skulle allt passa mig men det gjorde inte alls jag har tappat suget för sött helt och hållet tack vare den här bodywell knappt sötsug provade en bit på pepparkaka men inget vidare alls så kändes skönt och hur mycket den allt har hjälpt mig också till och med som är skönt också .
Visst små besviken på sambon med tanke på att vi båda ska ner i vikt lära oss att stå emot sötsuget som jag i allafall allt har lyckats med också till och med.
Medan han måste och känns inte roligt eller så klart för min del för han bevisar bara att han inte vill ta det på allvar i allafall.
Hade sen barnes gudmor på kvällen här som var trevligt i och för sig man kanske kände sig lite upp putt också och som gjorde mitt lite smått av detta år tillsammans och sen kom ordet öl upp som gjorde hur jag kände mig ännu mera min pappa dog pga alkohol och sem tycker det inte är okey att dricka framför små barn som är prexis nyfikna på precis allting så öppnas det sånt framför ansiktet på minis som jag kände av ett tack för det så var inte så glad och väldigt obekväm med detta och såg hur minis var trött så jag sa på ett lugnt sätt jag ta minis själv eftersom jag enda känner mig som ensamstående mamma & typ så jag blir behandlad också endå så att .
Ta & försvara det ena & andra så andra t o m reagerat på detta & rätt många också så då är det bara inse sanningen .
Plus mens som kan göra mig lätt upptretlig också så nått jag sagt tilll sambon om också.
Eller varna för.
Sen världens diskussion om sex etc etc jag kände mig obekväm med också sen drogs det här med underkläder upp & den varianten som jag är väldigt obekväm med om jag inte kan själv få bestämma jag gillar spets men inget som har hål mellan benen det ska då vara spets men med normal täckte över delar under kläder delen är ok men måste allt få bestämma själv hur dom ska vara.
Plus haft förhållande där dom aldrig brytt sig om detta eller har närmare respektera detta som inte nu.
Det är nått jag måste få bestämma själv hur snygga & sexigt det ska vara och inte på andras krav föe det har jag bestämt att inte längre gå med på har vart tvingad tillräckligt och ledsnat.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards