Alla inlägg den 19 januari 2023

Av anonym anonym - 19 januari 2023 23:00

Jag sov gott när jag lyckades samtidigt ha koll på minis också som precis som jag hosta nu hela natten.
Minis orkade vara uppe 4 timmar & sen däckade han hade ingen bra aptit eller och ville ha ersättning som vanligt när han blir dåligt också .
Så har mest i dag när han sov änga mig sista koppen kaffe och sen matlagning också som i dag var grönsaksgryta med nudlar jätte god men borde gjort mera sås.
Sen sätta ihop ett inlägg på instagram/Facebook för företaget ska göra ett nytt i morgon .
Sen kom mitt paket från företaget få se om det är båda flaskorna eller bara ena.
Sen på kvällen kom in infektion/svamp under bröstet på mig som blommade upp.
I morgon ska jag kolla på kryssningar till Helsingfors också .

Tillbehör
Blomkål
Broccoli
Morötter
Purjolök
Paprika .

Med nudlar .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards