Direktlänk till inlägg 26 oktober 2023

Torsdag eller

Av anonym anonym - 26 oktober 2023 23:22

Det blev en tur till Värtan i dag efter har virka några varv och sen tagit reda på storlekar på virknålar .
Men åkte först ut till Värtahamnen och betala middagen som vi kommer att ha på hem vägen .
Efter detta till panduro men det värsta var i dag att jag vakande och trodde att det var fredag till och med.
Sen la ut en videos också Innan .
Några samtal av gubben sen där efter prata med mammsen där det måste ha satt snurre sprätt i huvudet på mig med tro det är fredag fast det var torsdag.
Och sen fick jag nån orgasm hade nån skum sex dröm också trodde det var gubben som hade fingra på mig när jag vakna till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 15 maj 22:56

Sov gott gjorde jag och minis och åt frukost var svår att få till förskolan också . Slutade med att jag fick bära honom och sen sätta på skorna utan för grinden till förskolan och en av pedagogerna tog över. Sen tånkte jag egentligen ta en promena...

Av anonym anonym - Tisdag 14 maj 22:46

Sovit gott jag och minis och han var enkel att få till förskolan i dag. drack sista koppen kaffe och sen gick till Ica maxi fick bland annat en beställning av mamma också. Det var riktigt varmt och skönt också . Gick till maxi och gick . Var su...

Av anonym anonym - Måndag 13 maj 23:11

Sov gott hade svårt somna och svårt att förklara hur. Typ mardröms aktigt också enligt mig man vakna upp i från en mardröm ungefär så om man tänker på det viset. I dag så började dagen med att minis person 1 vakna sen där på jag sen gubben han had...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 23:35

Kände mig ganska seg i morse fixa kaffet och lyckas välta kaffet på bordet. I morse så då blev det att hämta minis spark cykel och sen balans cykel också. Så höll på med det i ett par timmar . Sen så gjorde vi oss i ordning för att gå till butike...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 01:41

Sovit gott jag och minis trodde minis skulle somna men närmare pigg och glad. När vi vakande var det underbar väder också till och med i solen var det jätte skönt också men vinden små kylig till och med . Men var till apoteket sen där på var det t...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards