Direktlänk till inlägg 12 januari 2022

till agatha cristi garden

Av anonym anonym - 12 januari 2022 23:15

vi bestämde oss för att gå till agatha cristi garden i dag allihopa och vilken promenad det också blev måste jag säga .
mamma o den större kom hit runt 09:30 åt frukosten då .
efter en lite diskution om vi skulle komma med dit som vi bestämde också.
underbart väder i dag visst blev lite varmt men skön promenad var det i allafall.
halv vägs kom vi rätt men sen blev det att fråga ett par stycken och in på världens lyxhotell som var 5 stjärningt.
var på wc.n och som var rena lyx wc.n med super läckra handfat mm.
men jag & mamma vi gillar vårat teneguia hotell /lägenheter här .
killen blev störd över att han inte tyckte att mamma lyssnade på honom men vi är så i denna familj envisa & vår vilja ska igenom också.
men hittade en super fin utsikts plats också samtidigt och det var bra det också älskar ju att foton också.
så min iphone 12 eller iphone pro ska ha mycket minne så att man kan ha molnet i reserv.
men tog en paus där också innan vi gick vidare och hamnade till slut på rätt ställe också en super mysig trädgård där hon sägs att har vistas .
hon har bland annat skrivit hjersson som dom gjorde en serie av förra året grymt bra också.
min större höll mig i sällskap dit vägen och frågade hur det kändes när jag födde honom och hur han kom ut lite överraskande frågor var det också.
men samtidigt endå kul att svara på men kände på mig att den större skulle fråga detta någon dag också har själv också gjort kan jag tänka mig som sagt.
det var en trevlig vistelse där och riktigt skön promenad hem också .
sen ville den större komma över en stund också som han också fick tills han började bli rastlös som sagt.
så då kände att det var på tiden att gå med honom till mamma men gick bra så länge det varade om man säger så.
och killen fick ett blodsockerfall med tanke på att det snurrade till i skallen också.
så han la sig och jag var små irriterad fast jag inte visade detta men sa till honom att dricka & äta någon frukt som han allt ville ej lyssna på tyckte hans godis var 100 % viktigare i stället som sagt men sa till honom bara snabbt & tillfälligt godis.
har man nått då ska man också ta saken på allavar & inte leka med detta som man säger.
som han också gör tyvärr.
jag orkar inte längre peppa honom med tanke på att han har ljugit för mig nu ett par dagar sen också.
så att jag är nu totalt äcklad som sagt också måste jag säga och ruttna.
och har nu förstått min mamma när jag har ljugit för henne och hur hon har kännt sig som jag nu gör .
han skulle stanna till vid bensinmack men litade inte riktigt på att han skulle köpa vatten som har sa att han skulle så upp till bevis i mina ögon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan. Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit. Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gå...

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards