Alla inlägg den 1 juli 2023

Av anonym anonym - 1 juli 2023 21:42

Farmor / bonus farmor kom hit i dag med b kusinen .
Vädert var absolut inte bra alls det började regna när mammsen o stor trollet var och hämta som från hamnen .
Och sen bara regna regna regna från dugg regn till ös regn .
Och dom här 3 ugnarna satt och glodde på paddan också i stort sätt hela dagen också om man säger så förutom när dom var och simmade och sen när dom åt.
Annars bara paddan helt ärligt och ingenting mera än detta .
Båda gjorde lite saker som jag ogillade och med tanke på att det är den här som minis inte känner så väldigt bra om man säger så.
Så tyckte det var ganska dåligt.
Och att ha honom här ett par dagar vet jag inte om det är så bra än att bara mötas typ inne i Helsingfors och få springa av sig på esplanaden parken där .
Tyvärr är jag väldigt obekväm med denma person inte för att vara elak eller något det är närmare för beteendet är precis likadana .
Och 2 stycken och precis likadana vet jag inte om minis ska ha med o göra enligt mig.
När dom åkte till båten igen så då var minis rastlös gick ut omkring en stund innan han kom in igen sen ringde jag mammsen också undra var dom var för minis blev orolig också så klart .

Sen jag började med de kapslar så ser min kropp ut så här nu och så här innan

En väldig skillnad är det

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards