Alla inlägg den 2 juli 2023

Av anonym anonym - 2 juli 2023 22:45

Jag sov gott i natt minis också trots orolig att han skulle vakna pigg men gjorde han inte tvärtom .
Det var väldigt kyligt i morse när man klev upp Och mulet också.
Lagade frukosten men minis skulle inte ha min i dag mammsens gällde.
pratade med gubben senare också som då var på väg hem från e-tuna.
Och i dag har det varit kaos på min stora vet inte varför.
Fick höra att hans kusin hade blivit skrämd av något som gjorde att han inte hade kunna sova och hade bara gråtit pga något spel som dom hade spelat i går.
Så försökte få reda På vad det handla om också så klart.
Men som sagt dagens spel mm och många ej inte tänker på konsekvenserna så klart också.
Men spelade badminton med min stora medan lilleman sov och måste säga att jag var impad trodde han inte skulle alls klara av detta med skjuta i väg fjäderbollen men det gjorde han och spelade ungefär en halv timme och sen skrev jag dagens uppdrag på företaget som jag jobbar för och ska allt nu också lyckas med att få ihop pengar.
Behöver verkligen mera inför tenneriffa också så klart.
Har annars saknat sambon i väldigt mycket i dag också vill bara ha hans kärlek och ömhet som man fått leva med nu utan i 7 dagar snart.
Och i går blev det ett litet intim stund och kåt som attan så det sluta med att han ringde mig för att bara få se mig som avslut på detta men var fortfarande lika kåt .
Och badade först bastu med min stora son och efter bastubadet så trigga jag upp sambon igen och hade mys stund med honom .
Men fick i dag bekräftat på kvällen efter han la sig och sa god natt till varandra att han skrev puss och så skrev jag puss älskar dig till honom så fick jag tillbaka detsamma .
Så han har fortfarande känslorna för mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards