Alla inlägg den 20 juli 2023

Av anonym anonym - 20 juli 2023 22:16

Minis & jag har sovit gott han ropade på mig välsigt i morse och lät honom komma i säng och umgås med oss.
Jag somnade om en liten stund också men vakande av att jag sa va så var det bara att gå upp kände jag.
Två andra familje medlemar skulle till veikkola på el moppe men jag blev smått upprörd när jag kom ut för att jag skulle på dasset och såg hur svarta moln det var som bara blev värre och värre men till slut så då ändra familjemedlem sig helt och hållet också när det brakade loss och jag och gubben tog beslutet att åka till iso omena alltså stora äpplet på finska var detta också och vara där resten av dagen också.
Men när vi skulle åka och gubben kom upp och fråga när jag lommer eftersom allt var klart.
Och jag bara skrek nu nu åker vi in i bilen skynda skynda för att jag är väldigt liv rädd för åska och får panik av det också .
Men det blev en trevlig dag i iso omena och nu ska jag försöka ta och se till att vi får en dags tur till Tallinn också vill och bland annat åka deras nya fartyg också som sagt som blev försenat i år men sett väldigt fram mot detta också.

Köpte en bygel lös pusch up bh med trosor till En till topp och sen också ett par shorts i skönt material också på rea var detta shortsen av en slump.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards