Alla inlägg den 21 juli 2023

Av anonym anonym - 21 juli 2023 22:09

Sov gott som minis också har kanske nått mummel.
Åt frukosten och sen 10 minuter efter detta så hörde jag ett skrik och det var minis som hade slängt ner mammas kaffe press.
Så det blev att åka till nummela och hitta en till rimligt pris.
Och hade stört regna utom ordentligt också när vi kom till avtags vägen till nummela.
Gubben var in till prisma och rusta puuliu tror jag man skriver detta men utan resultat så klart.
Men angående for vi in på prisma allihopa och handla hittade en underbar Mumin hållare till mina kaffe kapslar som jag har köpt en sån jätte fin är lite sugen på att köpa en till mitt vanligt kaffe pulver också men då blir det i så fall på tokmanni i så fall.
Hemma sen laga mat och äta och ös regn som började redan i nummela och efter detta men hemma så kom det skurar och dundra till. Så nu i stort sätt 3 dagar åska har det vart nu ganska obehaglig att det ska pågått i 3 dagar nu.
Kollade lite på priserna till Tallinn inte så farliga var dom eller.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards