Alla inlägg den 4 juli 2023

Av anonym anonym - 4 juli 2023 22:43

Var grymt frusen sen jag somnade plus svårt att somna låg och tänkte för mycket på utskällningen i går och just utskällningen var det om båtbiljetter som jag tog illa vid mig och sen att han att han sa konstigt familj till mig och sen att vi säger inte nått om det är nått vi behöver hjälp med och det tog jag ills vid mig av också bara utskällning konstant känns detta som och satt och grät pga att jag tog illa vid mig och få höra konstigt familj och angående min socialfobi/ångest/panik som verkligen nonachaleras förstår inte hur jag känner detta. ännu kvar o kraftigt vind lite hårdare men sol i allafall.
Vart mest inne också lagt in kaffe annonsen .
Har gosat med större sonen och har spela kort med medan minis sov en stund.
Sen lite mys med sambon och så våt så vätska hamna i sängen var längesen helt ärligt vart mys 2 gånger.
Sen på kvällen så då såg jag en liten fågel unge som vi gav lite mat o lät den vara i fred

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards