Alla inlägg den 28 juli 2023

Av anonym anonym - 28 juli 2023 21:42

Provade i dag nya vågen när man vakande .
Och den var verkligen speciell men kommer verkligen allt ha nytta av denna och äntligen fått ta på den som jag leta ute efter länge också.
Och jösses tog bild på det och lägger ut här ett skrämmande resultat men så man får upp ögonen på hur situationen på kroppen är också .
Så vi satt och jämförde lite saker också och har nu insett att dags att skärpa sig med vissa saker .
Jag hade 3 saker lågt och ett perfekt också vad som var verkligen dåligt var att jag inte dricker mycket vatten som man borde.
Så nu är det dags ta samman också enligt mig.
I dag var till ridskolan som min sån sonen hade uppvisning i dag som jag inte ville missa och såg hur kul han hade också.
Och jag insåg min inspiration också angående vikt nedgången så min nya inspiration blev väldigt sugen nu.
Men kommer gå till ett annat stall då så klart men blev verkligen riktigt sugen och hittar jag billiga gummistövlar med klack så köper jag dom.
Och efter detta så blev det att åka till butiken och ett spö regn också ett par gången mini huvudvärk också tack och lov.
Men pågick så till och från.
Men hade en riktigt grym son och duktig son också hade jaf som jag var stolt över.
Sen på kvällen ett bastu bad också för få bort allt damm som man fick på sig också.
Sällskap med min stora son som berätta lite mera om hästlägret och hur det var också så klart.
Men är väldigt stolt över honom också.

Gårdagens en del av köper var detta l2 linnen och ett par shorts och tvätt påse för bh.n
Vågen

Detta schampoo köpte jag i går för att testa.

Lite av ridskolan och 2 hästar man fick inte ta på personerna eller nått sånt och lägga ut här som jag respekterar .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards