Alla inlägg den 26 juli 2023

Av anonym anonym - 26 juli 2023 22:26

Var till nummela i dag vid frukosten världens huvudvärk också som kom i går när det blev en varning för åska också.
Och när ös regnet kom så kom min huvudvärk också som släppte senare efter frukosten.
Vi bestämde att sticka till nummela och jag bestämde mig för att se om man kunde köpa hem lite kläder också.
Men vi blev på
Tokmanni 1 jacka & en blus solkräm för ansiktet och nattkräm.
Citymarket 1 par skor intim tvål & deodorant
Steamcard
Prisma . Sushi till mig & minis


På tokmanni köpte en extra ansiktskräm för ansiktet & en natt kräm luminous natt kräm dag har jag.

Sen kom 2 rejäla regnskurar också men skönt att man inte behövde vattna blommorna i eller .
På kvällen bokade vi en över dagen resa till Tallinn jag minis &,gubben 794 kosta den.
Denna gång ville mammsen inte följa med och inte min stora son eller.

Jackan

Ena blusen

Nya skorna

Nya bords duken för lilla bordet på verandan äntligen .

Provade dessa 2 klänningar men tyckte bättre om den rosa också satt bättre också.
Lite pinsamt att man har gått upp 4 kg nu på 12 dagar inte klokt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards