Alla inlägg den 16 juli 2023

Av anonym anonym - 16 juli 2023 21:58

Sov gott minis sov också .
Det var väldigt kvavt när vi hade ätit frukost och hur dagens planer var också så klart men den stora ville till Puuhapark vi hade tänkt att åka redan på morgonen men så skulle det simmas först mm.
Men som vanligt grinig sambo hade man men det började släppa äntligen en person på 44 år och börja tjura för det ena till det andra.
Men tack och lov börja släppa till slut.
Sen började min stora son säga till honom att han var hungrig men då skulle gubben gå vidare för att kolla först oct trodde han var ett enda skämt säga så till ett barn på 8 år snacka om ego och kallar oss ego som vi aldrig har vart eller kommer vara eller.
Provade på bågskytte ,tennis och nån annarn variant amerikansk fotboll mm.
Så dom här sport som man fick prova på var mera min grej.
Kan verkligen rekommendera detta till 100 % att gå till barnen kommer älska detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards