Alla inlägg den 7 juli 2023

Av anonym anonym - 7 juli 2023 21:39

Efter att jag hade tagit min kvälls dos i går så tog det inte lång tid innan jag fick svindel men tur var så låg man i sängen redan så tog lugnt .var sen ute senare för att kissa och typiskt var ju då att då var mammsen ute samtidigt och trodde att jag hade haft ett anfall pga samma klock tid som man bruka ha anfalllet.
Men hade problem med att sova denna natt minis hostade och mumlade i sömnen och jag låg med svindel mm.
Men i dag vakande vi runt åtta min stora åt frukost tillsammans med mig och minis och det var ström avbrott mm.
Så bestämde oss för att åka till nummela där jag köpte en tröja som är ungefär till knäna precis som min lila tröja.
Men sen annars vart hemma har spela badminton med den stora innan vi åkte och minis ville också vara med.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards