Alla inlägg den 23 juli 2023

Av anonym anonym - 23 juli 2023 22:01

Jag vakna på bra humör minis också .
Men väldigt snarkande i natt var det av gubben som höll på med detta .
Minis vakande och ropade på mig för att få mjölken på morgonen.
Fint väder när vi vakande sen efter det så blev plötsligt mörka moln också så klart.
Lite ont i huvudet så blev smått oroligt för åska också så klart eller ut i fall om det skulle bryta loss.
I dag bestämde mig att åka lekparken i Veikkola också för minis skull man behöver inte gå ner till en strand bara för lek så klart.
Så vi bestämde oss för att åka dit.
En med sitt barn där men gick där i från och 10 minuter efter detta så kom 2 stycken i runt 7-8 års ålder den ena klättrade över räcket och den andra grinden eftersom han hade cykel men dock inte stängde grind dörren så gubben gjorde detta .
Sen kom deras mammor och strunta i grinden också så jag var och stängde den.
När kom till baks till sambon så då babblade dom bara jag tittade lite smått då och då.
Men när dom gick så då gick det allt bra och stänga denna om det inte var för att kände sig ut tittade vet ej.
Så dök stannade vi hela dagen också med minis medan dom andra badade.

Bilder från parken eller lite bilder från parken dock inte på min minis.
Det är privat och familje avdelning .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards