Alla inlägg den 22 juli 2023

Av anonym anonym - 22 juli 2023 22:28

Denna dag åkte vi till Ikea för att köpa mammas nya kaffe press eller kaffe kanna vad man ska kalla den.
Minis åt lite lunch tillsammans med min stora som jag trodde ville följa med till Ikea först ville han men sen ville inte göra det.
Växlande molnighet i dag har det varit också och när vi kom fram till Ikea så fy vilka moln så nästan ut som åskmoln helt ärligt.
Sen 10 minuter efter detta regna det också .
Men det blev en trevlig dag på Ikea tyckte jag tyckte jag .
Hitta lite saker som jag köpte och vare sig barn eller inte kommer endå användas endå.
Men vill i allafall ha hit endå.
Sambon klagade på vissa saker och det är allt han själv som förut saka detta och inte jag som han allt gnäller om som sagt .
Våntar på min govvi beställning som jag är smått orolig för känns som ingenting händer alls helt ärligt känns som den alldrig kommer nu så hoppas kommande dagar nu då
Bada bastu på kvällen och tvätta håret också plus behövdes eftersom man hade mens.
Så använder mig intim tvätten.

Muminburken jag köpte i går på prisma i nummela .

Köpte hela sättet för tallrikar djupa tallrikar & glas .
Sen köpte till mig så ska snygga till i skåpet för dessa glas.

Är små lockad på denna

Eller på denna kollektion av tallrikar /djupa tallrikar också nån av dessa två .,
Beige eller denna.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards