Alla inlägg den 30 juli 2023

Av anonym anonym - 30 juli 2023 21:46

Hade visst ett anfall i natt och sen vakande av minis som jag tog upp i sängen han hämta mobilen först och sen efter detta så ville han se Pippi som vanligt .
Men jag och minis låg och slappade en stund på soffan och då var det att rusa upp till store bror och Mimmi som sagt.
Det blev en slapp dag i dag skönt på ett sätt och det andra att jag var rastlös samtidigt om man säger så .
Men vi behövde gå till butiken frågade mig vad man skulle äta i dag.
Och han blev sur för att jag sa ordet ego med tanke på hur gubben själv är också så klart och är barnslig och väldigt ego trippad och tror att det är bara att trycka ner mig hur som helst också väldigt som jag inte accepterar eller vill vara med om igen frustrerande närmare och sur för att jag behöver prata av mig som jag allt har rätt till också.
Men i var bara att bita igen för inte börja gråta.
Som att det inte räcker med att jag tycker det är jobbigt att åka här i från medan min stora är kvar här som vill att jag åker tillsammans med mamma och min stora med dom .
Men bestämde mig att om jag får höra något så kommer jag tillbaka och hjälper till och det är ju innan kryssningen också så klart.
Men gubbens ego trippade beteende är jag irriterad på mig oct kånde bara att jag inte kunde hålla tyst sa högt orde ego till honom .
Och hu han anklagar sin bror tjej i stället för det ena till det andra o börja gnälla på som att det var den personen.
Väldigt synd om den här personen som ägg
Är grymt besviken på detta ggg

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards