Alla inlägg den 5 juli 2023

Av anonym anonym - 5 juli 2023 22:20

Kom upp vid halv nio vi båda 2 åt tillsammans med min stora frukost var mysigt med tanke på att man inte fått det på ett par dagar .
Blåste och det kom regn skurar också trodde åska skulle komma men tur var inte alls. .
I dag var det lansering på det nya kaffet ska ta och prova detta nån fram över sen .
Stormande men mojnat lite har det men det kom skurar och då och då så passade på att göra klart den.
Men efter lunchen så passade jag på att gå ut och sen att hämta minis från huset också för att sova lunch en stund.
Passade då på att umgås med stor trollet sen senare så då kvällen nere vid trampolinen så då frågade jag mammsen om jag kunde få bada bastu .
Sen så kommer sambon på lördag längtar efter honom och sen få krama om honom det gör jag verkligen nu .
Blev ett bastu bad fick min stora son i sällskap men det var mysigt så sällan man får umgås med honom så det blev en trevlig bastu stund blev verkligen.
Men hade lite en mys stund här via Messenger dock inte så väldigt lång eller men lite.
Sen hade visst gubben prata med barnens gudmor och från och med nu så kommer jag inte berätta nånting för henne helt ärligt efter att hon hade sagt lite saker som bad henne att hålla tyst om
Så är ganska besviken på henne nu och lova mig själv att inte säga något som man ber henne va tyst om så man tappar min till lit på sig tyvärr.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards