Alla inlägg den 24 juli 2023

Av anonym anonym - 24 juli 2023 22:25

Blev en sväng till nummela i dag kolla på ett mobil skal ville ja i färg men hade typ bara svart visade det sig i stort sätt.
Så var i nummela i stort sätt hela dagen .
Stora sonen på ridskola från 10:00 till 16:00 .
Ska tillbaks i morgon Men blev en trevlig kväll i allafall lite molnighet men varmt .
Fick present av gubben ett mobil skal kanske inte den bästa färgen på det men men.
Det var ett svart fast jag hade tänkt mig i rosé färgat skal.
Berättade för sambon om kärijää kryssningen som själv klart blev sur som vanligt .
Varför då ha gemensamvårdnad om det ska vara så här?
Det märks att han inte vill ta ansvar för sig unge tror att man tar med sig en 2 åring på en kryssning där en artist ska upp träda och antar rätt sent också så klart vad fan tror han?
Är han pappa eller inte pappa till min son är det så jobbigt så varför göra så där då?
Stört sur väldigt löjligt i allafall enligt mig.
Sen i dag var det en tjej som hade skrivit till mig på instagram efter att jag kommentera en bild på en som jag följer som typ bara halv naken kropp frågade om jag inte skulle göra samma sak.
Men sa på ett trevligt sätt att det jag köper inom kläder underkläder badkläder skulle jag aldrig lägga upp på insta konto på mig hur som helst det enda jag visar är för min familj och vänner och här också angående personer/ mig själv kommer jag inte lägga upp på med ansikte för att hålla detta lite mer privat eller vill lägga ut namn eller.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards