Alla inlägg den 18 juli 2023

Av anonym anonym - 18 juli 2023 22:14

Jag och minis låg och tittade på Pippi Långstrump en stund lite mamma mys medan gubben ordna frukost .
Hade världens huvudvärk pga vädret i dag hade växlat mellan regn och sol.
Vi kollade på båtbiljetter i dag och hamna i tjafs som vanligt som det va en nyhet men när jag inte tycker om att man trycker ner mig helt ärligt om man säger så.
Så blev det åbo igen och kliva upp 06:10 sen jag tycker synd om min son ärligt talat att han måste pinas.
Jag ville åka Helsingfors för bättre båtar med familjebåtar också.
Jag blev grymt ledsen/arg över att det blev åbo med tanke på 2 timmars bil resa och knappt en son som knappt vill sitta i en babysafe det kommer inte att fungera och vägrar röra sig om han inte får som han vill .
Är grymt besviken vare sig om jag ska på kryssning eller inte så är det den rutten som är det bästa tycker jag.
Var en stund till veikkola och strosa omkring också en stund.
Fundera mycket på resan vilken vad jag hade prioriterat och även om det är dyrare så hade personligen valt denna väg helt ärligt.
För barnen går först inte vi när vi har med dom någonstans den tankern finns inte.
Hade mina 2 ???? var min dog 2019 pappa till detta hade detta aldrig hänt sån person som han var regnar inte från och har ån i dag svårt o släppa honom han var min stora kärlek och ingen kommer kunna ta den platsen förutom mina barn som jag älskar till 100 % så dom delar plats.
Men förutom tjafset lugn dag har det varit också så klart.
Så har jag haft en mys stund med min stora med att lyssna på kärijää och nån kombo med en annars artist.
Skulle bada bastu i dag men ändra mig pga åskvädert fanns i risk att komma.
Sitta ensam i bastu och höra det gör jag bara inte kan jag lova så sköt upp detta till i morgon med min stora son.

Hemliga recept på blåbärs pajen som blev god.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards