Alla inlägg den 19 juli 2023

Av anonym anonym - 19 juli 2023 21:21

Denna dag blev det en tur till bageriet i lappböle där vi bestämde för att äta lunch .
Vädret märkte man är regn i dock ingen huvudvärk eller om det inte var för att jag tog nästan på en gång för slippa huvudvärken så klart.
En lunch som blev mera kris med barnen där den ena skulle allt springa och börja ta nån nyckel till brunnen som hängde där som minis trodde man kunde klättra i och hur arg han blev när han inte fick som han allt ville eller.
Hemma sen så gick allt bra började komma regnskurar och aggressiva getingar både på verandan och sen till ner till trampolinen blev ju tvungna och byta där eftersom han inte ville på sängen .
Så då var den en aggressiv geting igen som var på både mig och minis .
Men tur var stack oss inte i allafall om man säger så då.
Sen ösregn och åska blev det också sen senare på kvällen också.
Vare sig kort/långt håll så kommer jag alltid att vara rädd så enkelt är det.
Och prickarna på bilden visar var blixt molnen är och kanske slagit ner också.

Tonfisk sallad med sesamolja

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards