Alla inlägg den 31 juli 2023

Av anonym anonym - 31 juli 2023 22:16

Jag vakande av minis som precis som jag sovit gott skulle upp och titta på pippi Långstrump. Tar gubbens mobil och ger den till gubben .
Så får han titta en stund tills att frukosten står på bordet.
I dag började dagen ganska mulet och man visste inte om det var att regn skulle komma eller inte komma .
Så har varit lite rastlös i dag i allafall har man.
Men löste sig lite i allafall.
Så har bytt platser på vissa kläder efter regnet i natt som vart som det allt regnade också.
Men lugnt dag haft koll på ungarna också som busa omkring.
Tror att ett åskväder är på ingång efter att jag läst i morse så får man se.
Spelade kort mee stora på kvällen men det var roligt i allafall.
Sen kommer systersonen denna vecka och hälsar på också så på det sättet bli det kul att träffa henne trots hennes person förändring sen hon blev polis.

Urf snacka om en ganska period här i allafall .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards