Alla inlägg den 15 juli 2023

Av anonym anonym - 15 juli 2023 21:45

Dagen började bra åt lugn och ro åt frukost .
Planerna i dag var att ha en hel dag i Helsingfors
Tills att gubben tabbade sig enligt mig var taskig mot min stora som blev ledsen sen ingrep jag som mamma så klart då blev han sur.
Det blev tjafs berätta för mammsen som blev arg och som skulle till nummela i dag för att handla mera målar färg.?
Då bestämde att jag markera med att nu har jag fått nog och tog lilleman under armen och åkte med. Tog en glass och sen hem många tankar i huvudet vad jag egentligen vill.
Trodde han hade förbättra sig efter att vi hade vart i från varandra .
Han är fin på ett sätt men angående barn en påse nötter med tanke på hur han har jämför mirr barn med andras barn som man inte får eller ska göra.
Och sen hur han och min stora son bara bråkat i stort sätt hela dagen.
Lite badminton på kvällen men det var kul med storta sonen.
I morgon blir det till puhaaparki en sorts äventyrs park.

Lika mörka mörka moln i dag som i går men inget dunder kom eller ösregn i dag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards