Alla inlägg den 29 juli 2023

Av anonym anonym - 29 juli 2023 22:16

Vakande tidig efter en jobbig natt med att minis streck i natt ett högt nej så vakande på studs och sen efter det mamma mamma hela tiden så gick upp till minis och klappade på ryggen.
Kändes som man fick knappt sova nånting över huvudtaget men en stund i allafall blev det .
Kom upp kl 05:00 åkte här i från 05:30 in till Helsingfors såg ett rådjur igen i går en liten familj .
Men kom till hamnen till slut och blev en aning fundersam helt ärligt.
Kom till hamnen parkerade checka in parkeringshus också och sen efter detta till båten var ännu så nu vaken så att jag tryckte in fel i stället för Helsingfors - Tallinn så blev det Tallinn Helsingfors och fick ändra lite på det hela fick. Betala extra avgift pga detta.
Men allt ordna sig i allafall.
Klev ombord skulle åta frukost också
Det första sambon gjorde det var att skälla ut mig som vanligt för det ena till det andra .
Dom har som på Baltic princess inget för oss som inte äter kött så gick han omkring och skällde ut dom.
Tyckte resan gick snabbt dit också till och med gjorde det.
Handlade typ en vatten flaska och lite kex se när jag öppnar dom.
Men själva dagen i Tallinn var trevlig i allafall tyckte jag.

Frukost café late

Ösregn och Helsingfors på kvällen
Men ni ser hur vädret annars är på Tallinn bilderna .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards