Direktlänk till inlägg 8 juli 2023

Åska /skyfall

Av anonym anonym - 8 juli 2023 22:35

Fint väder på morgonen när jag och minis kom upp och jösses vad han ropade och höll på.
Men det var till Mimmi som han skulle och hur man än sa att han får komma lite senare hjälpte det inte alls tyckte jag .
Och när han väl fick komma upp så var det bus och lek mellan dom 2.
Och jag såg mer hur mörka moln började komma och men växlande molnighet har det vart.,
Spelade lite tennis liknande grej och bollen hamnade i rosbuskarna ett par gånger också men blev smått orolig när min stora skulle kliva ner där ut i fall om nån äcklig orm skulle dyka upp också.
Prata med sambon som var på väg hit var på båten när han skulle köpa snus till våran bekanta.
Åt lunch en grekisk sallad så satt vi och pratade om åskan och kände på oss att den skulle komma hit .
Var på dasset för att kissa torkade och vad händer börja smått regna så jag bestämde mig att hämta torra kläder till honom och min stora följde med och vi hann precis under tak när ett skyfall kom och en rejäl åsk knall också.
Men angående när jag kom från dasset blev det att hålla för öronen med tanke på min åsk rädsla som man har till 100 % också.
Men sen så då stannade vi här i mitt hus tills allt hade lugna sig .
På kvällen aå kom gubben och precis då när minis hade äntligen somnat och sen lite senare så kom jag ut och upp till större stugam också för att säga hej och sen mys på kvällen knappt sett varandra en nu ett tag förutom sex sms/bilder och sen också videosamtal typ enda gångerna men inte live.
Men angående dagen har den vart helt oket i Allafall lyssna på kärijää också me bara lite då och då.
Men en rätt lung dag förutom åskan /skyfallet som kom från ingenstans.

Vårar åskväder moln som jag tog bild på när jag skulle kissa och fick panik.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards